Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~scrk | użytkownik

imię i nazwiskoMichał D. adresłowicz / łódź zarejestrowany18.01.2009 @11:05:47 ostatnio na stronie14.07.2017 @12:39:27

Nikogo nie poznasz dobrze po tym co pisze o sobie, ale po tym jak dobiera słowa. Nikogo nie poznasz po tym jak wygląda... nie poznasz jego wnętrza... Tak samo jest ze słowami... liczy się ich głębia, uczucia i doznania o których mówią... ich znaczenie to połowa sekretu...

KLIK http://www.fotoigrzyska.pl/pokaz_duzy.php?plik=30018&edycja=4 KLIK

Dedykacja dla mnie
http://www.digart.pl/praca/3643409/ogien.html od Kasi<=== Kliknij I ZOBACZ !
http://www.digart.pl/zoom/3665573/Gory!___ od Natalii <=== Kliknij I ZOBACZ !
http://www.digart.pl/zoom/3680119/Z_dedykacja_dla.html od Jarka <=== Kliknij I ZOBACZ !

Te fotki najbardziej są przez Was lubiane

http://www.digart.pl/praca/3651358/Zachod_xxx.html
http://www.digart.pl/praca/3555352/podroz.html
http://www.digart.pl/praca/3111976/_kolejny_zachod.html
http://www.digart.pl/praca/3432717/wiosenny.html
http://www.digart.pl/praca/3682389/Chmurka.html



http://www.foto-durka.yoyo.pl <------ ZAPRASZAM



Zapraszam do grupy http://www.digart.pl/grupy/10325/Armin_van_Buuren/




P.S NIE DZIEKUJ TYLKO OCEŃ !!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.foto-durka.yoyo.pl Gadu-Gadu6338412
digarty214 komentarze2730 posty na forum12

komputer / sprzęt
duże czarne oczy + Sony A 300 kit 18-75 i pare kolorowych filterków

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sylwer    28.08.2009 @23:34:52
tak pozdro
~tymoteus    15.08.2009 @10:24:46
dzięki bardzo
_______
Listen to the silence in between
It's louder than the bombs that come screaming in
~Natala17    05.08.2009 @17:22:04
dziękuję! i pozdrawiam
_______
.ιllιlı. Nie ważne jaki masz sprzęt! Ważne jest to że potrafisz zrobić rewelacyjne zdjęcie tym co posiadasz! .ιllιlı.
~Masajka    24.07.2009 @08:37:02
cudne to twoje morze...
~petherson    24.07.2009 @01:15:16
właściwie żaden program nie jest do tego potrzebny.
~DarkPanther    22.07.2009 @13:42:30
Dzięki za watcha...

Pozdrawiam
_______
Nie dziękuj...
Oceń moje prace...
http://darkpanther.digart.pl/digarty/
~sylwer    16.07.2009 @10:01:08
wystawa powinna wisieć do końca sierpnia, także jak tylko będziesz miał okazję.... pozdrawiam
~Natala17    11.07.2009 @13:44:41
dziękuję!



Udanego weekendu.
_______
.ιllιlı. Nie ważne jaki masz sprzęt! Ważne jest to że potrafisz zrobić rewelacyjne zdjęcie tym co posiadasz! .ιllιlı.
~j3zyk    09.07.2009 @10:59:08
czekam
ale mówią ze tak z boku bardziej przyciąga oko
tak zwany złoty podział
_______

~sylwer    09.07.2009 @10:15:30
~petherson    08.07.2009 @23:20:15
do torpedowni miało być mało światła, czekałem tam chyba 2h na taką porę, miało być ponuro, a z prawej strony za kadrem był mega ładny zachód słońca, więc jak zwykle wszystko pod góre
Dzięki za komentarze
~sylwer    25.06.2009 @20:21:27
dzięki... pozdrawiam
~Natala17    25.06.2009 @18:26:23
Dziękuję!
_______
.ιllιlı. Nie ważne jaki masz sprzęt! Ważne jest to że potrafisz zrobić rewelacyjne zdjęcie tym co posiadasz! .ιllιlı.
~ananaska19    22.06.2009 @16:58:33
To chyba byliśmy w tym samym miejscu na wakacjach :D
~bolesnedisco    19.06.2009 @10:21:13
THX :D
ostatnio edytowane: 2009-06-19 10:23:25
~Natala17    19.06.2009 @10:13:05
nie ma sprawy!



Miłego dnia!
_______
.ιllιlı. Nie ważne jaki masz sprzęt! Ważne jest to że potrafisz zrobić rewelacyjne zdjęcie tym co posiadasz! .ιllιlı.
~3inDYGO    18.06.2009 @08:24:22
Dzięki >>> pozdrawiam
~bolesnedisco    18.06.2009 @02:43:46
dzięki za powiększenie :D
~sylwer    17.06.2009 @12:18:53
widziałem ostatnio że sporo tych konkursów tam zorganizowałeś... a ja nie bardzo mam czas się tam zarejestrować itp....
~perperuna    16.06.2009 @18:39:29
pamiętam, pamiętam! już szukam czegoś
~Natala17    16.06.2009 @17:57:25
aha.. to fajnie!



Pozdrawiam!
_______
.ιllιlı. Nie ważne jaki masz sprzęt! Ważne jest to że potrafisz zrobić rewelacyjne zdjęcie tym co posiadasz! .ιllιlı.
~Natala17    16.06.2009 @17:49:42
Dzięki!



Kiedy Ty coś dodasz? :D
_______
.ιllιlı. Nie ważne jaki masz sprzęt! Ważne jest to że potrafisz zrobić rewelacyjne zdjęcie tym co posiadasz! .ιllιlı.
~Natala17    15.06.2009 @19:05:36
Dziękuję!
_______
.ιllιlı. Nie ważne jaki masz sprzęt! Ważne jest to że potrafisz zrobić rewelacyjne zdjęcie tym co posiadasz! .ιllιlı.
~3inDYGO    14.06.2009 @21:50:14
Dziękuje ... bardzo mi miło pozdrawiam serdecznie
~julaszpula    12.06.2009 @23:04:35
dzięki.
_______
nie jedz marmolady przed obiadem.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt